Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Welkom bij het Cliëntportaal!
Via het Cliëntportaal heeft u altijd en overal toegang tot uw zorgdossier of het zorgdossier van uw naaste. Zo kunt u veilig en eenvoudig persoonlijke (zorg) informatie inzien, zoals het zorgleefplan, rapportages van betrokken zorgprofessionals en uw agenda.

Wat betekent het Cliëntportaal voor u?
U heeft de regie; U bent beheerder van het portaal en bepaalt zélf waar uw familie/mantelzorger inzage in heeft. Als u dat zelf niet kunt is uw vertegenwoordiger daarvoor bevoegd.
U bent op de hoogte; In het Cliëntportaal kunt u uw zorgplan inzien en de voortgang lezen. Kunt u het zelf niet goed uitleggen, dan kan uw familie of mantelzorger het lezen in het portaal.
U wisselt informatie uit met uw verzorgenden; Met het Cliëntportaal is het mogelijk sneller en efficiënter informatie uit te wisselen. Alle betrokkenen zijn op de hoogte van uw situatie en kunnen ook vanuit huis inloggen. Via beveiligde berichten communiceert u met uw netwerk.
U werkt samen met uw verzorgenden; Het Cliëntportaal helpt u de eigen regie te houden. U heeft inzage in uw dossier, waardoor u sneller uw wensen kunt uitspreken. Vragen over uw zorgverlening kunt u elk moment stellen. De zorg weet beter waar uw wensen liggen en dat verbetert uw kwaliteit van even.
Welkom bij het Cliëntportaal!

Wilt u meer informatie?
Bekijk dan de pagina 'Handleidingen Cliëntportaal'. Het Cliëntportaal is op dit moment in gebruik door cliënten (en vertegenwoordigers/mantelzorgers) van de afdelingen Westerhof en Lingehof (Vrijthof). Vanaf februari 2018 wordt het cliëntportaal stapsgewijs in de hele organisatie ingevoerd. U wordt geïnformeerd wanneer u toegang krijgt tot het portaal.
Voor informatie over aanmelden klik hier.


https://youtu.be/uQaCZihvvBc
  • Direct naar het clientportaal

Als u met een medewerker van SZR aan de telefoon zit en hij/zij vraagt om met u mee te kijken, dan kunt u op verzoek op onderstaande knop drukken.

unnamed.png

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Direct contact


(alle velden met een * zijn verplicht)




Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt