Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

 

Hoe werkt het Cliëntportaal? 
Op deze pagina vindt u informatie die u helpt bij het opstarten en gebruik van het Cliëntportaal. Voor technische vragen kunt u tussen 8.30 en 16.30 uur terecht bij de Servicedesk van SZR (0344 - 672888). Voor inhoudelijke vragen kunt u terecht bij de medewerkers. 

Wie kan zich aanmelden?
Dit is de cliënt of dienst wettelijk vertegenwoordiger.

Handleidingen
Korte instructie Cliëntportaal
Handleiding Cliëntportaal
Overzicht veelgestelde vragen Cliëntportaal

Instructiefilmpjes

1. inloggen in mijnCaress inloggen_.jpg

2. Mijn dossier Mijn_dossier.jpg

3. Mijn instellingen mijn_instellingen.jpg

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt