Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Beesd zamelt geld in voor Beesd Op Stap bus (BOS) voor ouderen

Dinsdag 5 juni

De BOS bus, een ‘opstap’ naar het maken van nieuwe herinneringen en contacten voor ouderen in Beesd.
Resi Spijkers en Rianne Arensman, beiden werkzaam in zorgcentrum Lingehof,  zetten zich in voor de komst van een  Beesd Op Stap bus (BOS). Een bus die de ouderen in Beesd en omstreken geregeld thuis ophaalt om leuke dingen te doen.

Het is een initiatief van het Klokhuis, de Protestantse Gemeente Beesd en Lingehof Beesd. De bus is  voor de bewoners van Lingehof, maar ook voor andere ouderen. Om contacten te versterken, om herinneringen op te halen en uitstapjes te maken. Naar de markt in Leerdam of Geldermalsen.  Naar een film in De Pluk. Of een rondrit in de omgeving

Wanneer komt de bus?
De bus moet vanaf half december gaan rijden. Dan is volgens planning het nieuwe Lingehof klaar en verhuizen de bewoners weer terug naar Beesd. Maar de bus is er nog niet. Hiervoor moet eerst geld ingezameld worden en dat gaat de komende maanden gebeuren.

Wilt u ons steunen?
Dat kan op onderstaand rekeningnummer:
Stichting Zorgcentra Rivierenland
NL58 RABO 0362 904 820
o.v.v. 158.219 BOS Bus Beesd

Meer informatie?
Mail naar Resi Spijkers, coördinator welzijn en vrijwilligers van Zorgcentrum Lingehof in Beesd, 
E: rspijkers@szr.nl. Bellen kan ook, T: 06-41546076

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt