Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Cliënten zeer tevreden over Zorg Thuis van SZR

Dinsdag 9 oktober

Eind vorig jaar heeft SZR een cliënttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de cliënten van Zorg Thuis. Cliënten zijn gevraagd hun tevredenheid aan te geven met een rapportcijfer (1-10). Daarnaast is gevraagd in hoeverre cliënten de Zorg Thuis van SZR aanbevelen bij anderen. De resultaten laten mooie cijfers zien, waar we trots op zijn. 

Positief over bejegening, zorg en eigen inbreng
We vroegen cliënten naar de tevredenheid op de volgende onderdelen: bejegening zorgverleners, zorgverlening, nakomen van afspraken en betrekken familie/mantelzorgers bij de zorg. Deze onderdelen werden met gemiddeld een 8 beoordeeld. Een mooi resultaat! Het merendeel van de cliënten gaf aan dat zij voldoende tot ruim voldoende inbreng (kunnen) hebben bij cliëntbesprekingen.

Cliënten bevelen SZR van harte aan Ruim 90 % van de cliënten die meegewerkt hebben aan het onderzoek bevelen de Zorg Thuis aan met een 8, 9 of 10.

De verbeterpunten en aanbevelingen uit het onderzoek zijn besproken met de medewerkers van Zorg Thuis. Belangrijk is dat we hiervan leren en dat we ons blijven ontwikkelen.

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Direct contact


(alle velden met een * zijn verplicht)




Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt