Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Dagverzorging SZR - voor ontmoeting en ondersteuning

Vrijdag 1 maart

SZR biedt op 4 locaties dagverzorging. Vandaag nemen we een kijkje bij de dagverzorging in Ophemert. Medewerkster Fanny van Wijk en vrijwilligster Miet Groenhof ontvangen ons hartelijk. Fanny: "Voor mensen die alleen zijn, hulpbehoevend of vergeetachtig worden is de dagverzorging een aanrader. Lees meer

"Dagverzorging biedt ondersteunng door middel van een dagprogramma. Tegelijkertijd wordt de mantelzorger ontlast".

Zo lang mogelijk actief blijven
"We bieden structuur en doen diverse activiteiten om mensen zo lang mogelijk fysiek en mentaal fit te houden. Denk aan spelletjes doen, bewegen en creatieve activiteiten. Deelnemers kunnen daardoor langer zelfstandig thuis blijven wonen."

Vrijblijvende kennismaking
"We merken dat mensen er vaak tegenop zien om hier te komen. Maar als ze eenmaal zijn geweest, dan vinden ze het fijn. Wilt u weten of de dagverzorging iets voor u of uw naaste is? Kom dan vrijblijvend kennis maken. Een kopje koffie of thee staat voor u klaar. Als u van tevoren even belt naar 06-22664531, dan houden wij rekening met uw komst."

Locaties dagverzorging
SZR biedt dagverzorging in Tiel (woonzorgcentrum Walstede), Geldermalsen (De Pluk), Beesd (het Klokhuis) en Ophemert (Huis op Hemert). Meer informatie via 0800-0588 (Zorg Adviespunt).
Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt