Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Ontmoetingscentrum Walstede - voor mensen met dementie en hun mantelzorgers

Woensdag 10 april

Linda Oerlemans, medewerker: "Het ontmoetingscentrum biedt structuur, zorg en dagbesteding voor mensen met de diagnose dementie en hun mantelzorgers. Ik ben er trots op dat cliënten het fijn vinden om hier te zijn. En dat wij de mantelzorger ontlasten. Dat geeft mij een goed gevoel." Lees meer

Het ontmoetingscentrum combineert dagactiviteiten met behandeling. Samen met de cliënt, de mantelzorger en de specialist ouderengeneeskunde van SZR kijken wij naar wat het beste bij u past.

Begeleiding naar opname
Het kan zijn dat iemand niet meer thuis kan wonen. Wij proberen de stap naar opname zo geleidelijk en prettig mogelijk te maken, hoe moeilijk het ook is. Dit doen we door het voeren van gesprekken, maar ook door regelmatig met cliënt en mantelzorger een kijkje te nemen in het zorgcentrum.

Vrijblijvende kennismaking
Wilt u weten of het ontmoetingscentrum iets voor u en uw naaste is? Kom dan kennis maken. Een kopje koffie of thee staat voor u klaar. Als u van tevoren even belt naar 0344-578085, dan houden wij rekening met uw komst.

Ontmoetingscentrum op twee locaties|
SZR heeft twee ontmoetingscentra:
- Tiel: ontmoetingscentrum Walstede
- Geldermalsen: ontmoetingscentrum Ravestein

Meer weten?
Bel of mail met het Zorg Adviespunt van SZR, T: 0800-0588, E: zorgadviespunt@szr.nl.

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Direct contact


(alle velden met een * zijn verplicht)




Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt