Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

27 januari: Informatiebijeenkomst in Opijnen over veranderingen ouderenzorg

Dinsdag 20 januari

Informatiebijeenkomst Opijnen op 27 januari a.s.
Wilt u graag weten op welke zorg u kunt rekenen in 2015? Of dat u dezelfde zorgverlener houdt. Heeft u andere vragen?
SZR en Welzijn Neerijnen organiseren samen een bijeenkomst in Opijnen op dinsdagmiddag 27 januari a.s. om u te informeren over de veranderingen en om uw vragen te beantwoorden. U bent van harte welkom van 14.00 – 15.30 uur in het gemeenschapshuis Keijsershof,  Zandstraat 27a Opijnen.

Wat is er veranderd in de ouderenzorg?
Om de zorg in de toekomst betaalbaar te houden, wil de overheid dat mensen langer thuis blijven wonen. Na 1 januari 2015 zijn gemeenten, zorgverzekeraars en het rijk samen verantwoordelijk voor de zorg. De belangrijkste verandering is dat de ondersteuning thuis een taak van de gemeente wordt. Verpleging en verzorging thuis zijn onderdeel van het basispakket van uw zorgverzekering en het rijk blijft verantwoordelijk voor de zorg aan mensen die de hele dag intensieve zorg en toezicht dichtbij nodig hebben.

Snapt u het nog?
Wij kunnen ons voorstellen dat u veel vragen heeft. De cliëntadviseurs van het  Zorg Adviespunt van SZR zijn op de hoogte van alle veranderingen en kunnen u goed adviseren over de zorg of ondersteuning die u nodig heeft. Tijdens de bijeenkomst op 27 januari a.s. krijgt u alle gelegenheid uw vragen te stellen.

Heeft u vragen of wilt u alvast meer informatie?
Bel met onze cliëntadviseurs van het Zorg Adviespunt 0800 – 0588 of mail zorgadviespunt@szr.nl. U kunt ook contact opnemen met Welzijn Neerijnen via telefoonnummer 0418 - 65 23 71. 

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Direct contact


(alle velden met een * zijn verplicht)




Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt