Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Het Zorg Adviespunt
Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van een indicatie?
Wij helpen u graag. Neem gratis en vrijblijvend contact op met het Zorg Adviespunt. De cliëntadviseur kijkt samen met u hoe de zorg die u nodig hebt geregeld kan worden. Indien nodig komt de cliëntadviseur bij u thuis.

Wilt u informatie over wachttijden en wachtlijsten?
Voor de meest actuele informatie omtrent wachttijden en wachtlijsten kunt u direct contact opnemen met een cliëntadviseur van het Zorg Adviespunt. T: 0800 - 0588.

Wacht u op een plaats in het verpleeghuis? 
SZR biedt diverse mogelijkheden om de wachttijd te overbruggen. Hierbij kan gedacht worden aan thuiszorg, dagbehandeling of dagverzorging, personenalarmering, maaltijdvoorziening, etc.

Openingstijden van het Zorg Adviespunt
Vrijthof: maandag t/m vrijdag 8.30 - 17.00 uur
Walstede: elke dinsdag 8.30 - 17.00 uur.
Ravestein en Lingehof: op afspraak. Bel 0800 - 0588 voor een afspraak.

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Direct contact


(alle velden met een * zijn verplicht)




Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt