Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Geachte heer, mevrouw,

Van harte welkom bij SZR!

Om u zo goed mogelijk te ondersteunen voeren onze cliëntadviseurs gesprekken met u en uw vertegenwoordiger. Dit doen wij alvorens u of uw naaste bij ons komt wonen of revalideren. Wij noemen dit de intakeprocedure. Hieronder beschrijven wij voor u wat wij verstaan onder de intakeprocedure en wat u kunt verwachten van ons.

Waar vindt het intakegesprek plaats?
Afhankelijk van uw situatie vindt het intakegesprek plaats bij u thuis, op het Zorg Adviespunt (locatie Vrijthof) of in het ziekenhuis.

Met wie heb ik het intakegesprek?
U heeft het gesprek met onze cliëntadviseur. Onze cliëntadviseurs kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie. Zij kunnen u, uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod doen. Wij proberen zoveel mogelijk rekening te houden met uw wensen hierin.

Wat voor informatie ontvang ik bij het intakegesprek?
Bij de intake krijgt u een informatiemap overhandigd. Daarin zitten diverse brochures o.a. over onze organisatie, de afdeling waar u of uw naaste komt wonen of gaat revalideren. Ook informeren wij u over bv. de mogelijkheid om kleding te laten wassen. U kunt alles later nog eens terug lezen in de folders die u van ons ontvangt. De informatiemap bevat tevens allerlei formulieren die ingevuld moeten worden. De cliëntadviseur kan u hierbij ondersteunen. Bij het invullen van de formulieren is het noodzakelijk dat u uw ID-bewijs, zorgpas en bankpas bij u heeft.   Naast het doornemen van de map en het invullen van de formulieren is er in het intakegesprek veel ruimte voor het stellen van uw vragen. Wij willen namelijk graag dat u zo goed mogelijk geïnformeerd bent en u zo snel mogelijk thuis voelt binnen SZR.

Mocht u naderhand nog vragen hebben kunt u deze op de afdeling stellen, maar ook bij uw cliëntadviseur van het Zorg Adviespunt. E: zorgadviespunt@szr.nl of T: 0800 – 0588. Wij ondersteunen u graag.

Nogmaals, van harte welkom bij SZR.

Clientadviseurs van het Zorg Adviespunt
Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt