Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Bent u voor een cliënt op zoek naar een crisisbed?
SZR heeft de volgende crisisbedden:
- twee crisisbedden voor somatische cliënten in Tiel
- een crisisbed voor psychogeriatrische cliënten in Tiel.

De crisisopvang is altijd tijdelijk en is officieel maximaal voor twee weken. Binnen deze twee weken wordt iemand doorgeplaatst naar het eerst vrij komende bed binnen SZR. Tijdens een crisisopname nemen wij direct contact op met de (huis)arts, familieleden van de cliënt of andere betrokkenen om te kijken of de cliënt terug naar huis kan of dat er een permante plek in een zorginstelling nodig is.

Tijdens kantooruren kunt u direct contact opnemen met het Zorg Adviespunt. Buiten kantooruren kunt u het algemene telefoonnummer van Vrijthof bellen. De receptioniste neemt contact op met de dienstdoende verpleegkundige en specialist ouderengeneeskunde.

Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt