Klachten en complimenten
SZR staat voor een gastvrije en open organisatie. Wij vragen cliënten en familie om mee te denken en praten hoe het beter of anders kan. Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de zorg- en dienstverlening van SZR. Toch kan het voorkomen dat iets niet helemaal naar wens verloopt. Heeft u een klacht of wilt u een suggestie doen om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten.
Waar kunt u terecht met klachten?
Het ligt het meest voor de hand dat u uw klacht bespreekt met de betrokken medewerker of diens leidinggevende. U kunt uw onvrede of klacht ook bespreken met een functionaris die minder direct betrokken is bij de zorg. Hiervoor heeft SZR een klachtenfunctionaris in dienst. Zij informeert u over de mogelijkheden hoe om te gaan met gevoelens van onvrede. Zij kan ook bemiddelen waar dit mogelijk en wenselijk is.
De klachtenfunctionaris is telefonisch te bereiken op telefoonnummer 06-51087274 of via e-mail klachtenfunctionaris@szr.nl.
Klachtenformulier
Met het klachtenformulier kunt u uw onvrede of klacht kenbaar maken bij de Klachtenfunctionaris. Uw persoonsgegevens gebruiken wij alleen voor de behandeling van uw klacht.
U kunt hier het digitale klachtenformulier downloaden. Vul het formulier in en stuur het naar klachtenfunctionaris@szr.nl
Vult u het formulier liever op papier in? Dan kunt u hier het formulier printen.
Meer informatie?
Zie voor meer informatie onze folder “Bent u niet tevreden. Wij gaan graag met u in gesprek”.
Bekijk hier de klachtenregeling van SZR
Externe klachtencommissie
SZR is aangesloten bij de Stichting Klachtenregeling Gezondheidsregio Nijmegen.
Complimenten
Wij doen ons uiterste best om alles naar tevredenheid te laten verlopen. Heeft u een compliment voor ons? Dan horen wij dat uiteraard graag. Dit stimuleert ons om op de goede weg door te gaan. U kunt onze zorg- en dienstverlening beoordelen via de onafhankelijke waarderingssite ZorgkaartNederland. Klik op onderstaande afbeelding om uw mening te geven. Wij stellen dit zeer op prijs.
Kwaliteit en cijfers
SZR werkt continu aan de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening. Kwaliteit is wat de cliënten van SZR waarderen. Daarom meten we vaak wat de cliënten van onze zorg vinden. SZR verantwoordt zich in jaarverslagen.