Wij maken op deze website gebruik van cookies.

Deze melding verbergen

Compliment geven?
SZR vindt het belangrijk dat bewoners, cliënten, familie en bezoekers hun mening geven over de zorg- en dienstverlening van SZR. Wij doen ons uiterste best om alles naar tevredenheid te laten verlopen. Bent u tevreden dan horen wij dat uiteraard ook graag. Dit stimuleert ons om op de goede weg door te gaan. U kunt onze zorg- en dienstverlening beoordelen via de onafhankelijke waarderingssite zorgkaart Nederland. Klik op de afbeelding om uw mening te geven. Wij stellen dit zeer op prijs.

logo_zkn_svgv1.jpg      

Heeft u een klacht?
Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de zorg- en dienstverlening van SZR. Toch kan het voorkomen dat iets niet helemaal naar wens verloopt. Heeft u een klacht of wilt u een suggestie doen om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten.

Waar kunt u terecht met klachten?  
Het ligt het meest voor de hand dat als u niet tevreden bent, u dit bespreekt met de betrokken medewerker of diens leidinggevende.  U kunt uw onvrede of klacht ook bespreken met een functionaris die minder direct betrokken is bij de zorg. Hiervoor heeft SZR een klachtenfunctionaris in dienst. Zij informeert u over de mogelijkheden hoe om te gaan met gevoelens van onvrede. Zij kan ook bemiddelen waar dit mogelijk en wenselijk is.

De klachtenfunctionaris is telefonisch te bereiken op telefoonnummer 06 - 51087274. U kunt haar ook schrijven.
Dit kan ongefrankeerd naar het volgende adres:  
Klachtenfunctionaris klachtenregeling SZR  
Antwoordnummer 633  4000 WB  Tiel  

Of mail naar Klachtenfunctionaris@szr.nl.

Meer informatie? Bekijk hier de officiële klachtenregeling van SZR
Klachtenregeling SZR 122016 definitief.pdf

Folder SZR
Bent u niet tevreden. we gaan graag met u in gesprek.pdf

Externe klachtencommissie  
SZR is aangesloten bij de Stichting Klachtenregeling Gezondheidsregio Nijmegen.
Stichting Klachtenregeling Gezondheidsregio Nijmegen

Wilt u direct uw compliment, klacht of tip geven? Vul dan onderstaand formulier in.


 
Stel een vraag

Zorg Adviespunt

Bij het Zorg Adviespunt van SZR kunt u terecht met vragen op het gebied van zorg en behandeling.   Er werken deskundige cliëntadviseurs, die uit het brede pakket aan producten dat SZR biedt, een passend aanbod kunnen doen. Zij kunnen u snel van de juiste informatie, advies en ondersteuning voorzien en zonodig ondersteunen bij de aanvraag van een indicatie.

Samen met u zoeken zij naar de beste oplossing. Zij geven advies op maat en brengen daarvoor, mocht dat nodig zijn, ook graag een bezoek bij u thuis.

Direct contact


(alle velden met een * zijn verplicht)




Het is voor mij belangrijk dat cliënten de juiste zorg op de juiste plaats ontvangen en dat cliënten tevreden terugkijken op de tijd dat ze zorg hebben ontvangen van SZR.

Saskia Beck Manager Zorg Adviespunt