Contrast Lettergrootte

Om de pagina makkelijker te lezen kunt u de pagina vergroten, door in Windows Control met + toets in te drukken (op macOS is het Command met + toets).

Klachten en complimenten

SZR staat voor een gastvrije en open organisatie. Wij vragen cliënten en familie om mee te denken en praten hoe het beter of anders kan. Gelukkig zijn de meeste mensen tevreden over de zorg- en dienstverlening van SZR. Toch kan het voorkomen dat iets niet helemaal naar wens verloopt. Heeft u een klacht of wilt u een suggestie doen om onze dienstverlening te verbeteren? Laat het ons weten.

Waar kunt u terecht met klachten? 
Het ligt het meest voor de hand dat u uw klacht bespreekt met de betrokken medewerker of diens leidinggevende.  U kunt uw onvrede of klacht ook bespreken met een functionaris die minder direct betrokken is bij de zorg. Hiervoor heeft SZR een klachtenfunctionaris in dienst. Zij informeert u over de mogelijkheden hoe om te gaan met gevoelens van onvrede. Zij kan ook bemiddelen waar dit mogelijk en wenselijk is.

De klachtenfunctionaris is telefonisch te bereiken op telefoonnummer 06-51087274 of via e-mail klachtenfunctionaris@szr.nl.

Schrijven kan ook naar: 
Klachtenfunctionaris klachtenregeling SZR 
Antwoordnummer 633  4000 WB  Tiel 
(een postzegel is niet nodig).

Meer informatie?
Zie voor meer informatie onze folder “Bent u niet tevreden. Wij gaan graag met u in gesprek”.
Bekijk hier de klachtenregeling van SZR

Externe klachtencommissie 
SZR is aangesloten bij de Stichting Klachtenregeling Gezondheidsregio Nijmegen.

Complimenten
Wij doen ons uiterste best om alles naar tevredenheid te laten verlopen. Heeft u een compliment voor ons? Dan horen wij dat uiteraard graag. Dit stimuleert ons om op de goede weg door te gaan. U kunt onze zorg- en dienstverlening beoordelen via de onafhankelijke waarderingssite ZorgkaartNederland. Klik op onderstaande afbeelding om uw mening te geven. Wij stellen dit zeer op prijs.